Известие

Collapse
No announcement yet.

166 -ца 185 коня или 159-ка?Коя вози по меко и комфортно?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Вече се натоварвам много от такива теми.................

    ---------- Post added at 11:48 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

    Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
    Е, нека овладеем раздразнението Да не го обръщаме в личностни нападки и да си приказваме за компетентност и разбирачество, най-малкото защото не се познаваме Повярвай ми, изобщо не е нужно да си собственик, за да усетиш "дървената" същност.Достатъчно е да си покарал автомобила по два-три вида настилка. Не разбрах и кога си ми засичал трите минути на пасажерската седалка, но явно емоциите се овладяват трудно. И още нещо: аз представям нещата както ги виждам, и както са ги видели и мои познати. Не оценявам един автомобил от гледната точка на специалиста, както правиш ти. Затова и оценките ми се разминават с твоите. Но масовият потребител не е специалист. И вярвам ще се съгласиш, че автомобил с извънземната външност на 159 рязко вдига летвата на очакванията и за останалите неща. А точно там лично аз съм разочарован и го казах. Само че излязох хейтър, компетент, разбирач ... а, и че убеждавам себе си в нещо хах
    Бате летвата точно 159 я вдигна,и то на трудния за италианците немски пазар.Немците говорят само хубаво за 159/като изключим проблема с тестовата 159,ма там виновни са сервиза на Фиат/,хората са доволни,карат си колите,и като тръгнат да ги продават им знаят цената. Аз не се правя на специалист,но както казах съм карал стотици пъти 166,включително и на дълъг път,и не намирам нищо по удобно в седалките в сравнение с тези на 159,даже на мен с големия ми гъз са ми доста по неудобни.

    П.С.Самата тема изначало беше сбъркана,ако човека дето я пусна/или там негов приятел/ иска кола която вози меко и комфортно,просто да не си купува Алфа..................такава нема.

    ---------- Post added at 11:50 ---------- Previous post was at 11:48 ----------

    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    Да .. то 155-ците изобщо немат нищо общо с Фиат .. ама грам.

    ---------- Post added at 08:18 ---------- Previous post was at 08:15 ----------



    Намери и поогледай някоя OPC и после пак ще сравняваме.
    Бате Инсинията е по тясна от 159,а отвън изглежда даже по голяма
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #92
      Insignia, не много качествени материали...отзад като седнеш аз 1.80 опирам тавана с глава...е да ама е тъпо.
      Пускам снимки на високо ниво на оборудване СПОРТ, актуални. Волана го влагат в още 4 модела...педалите и те...една астра 4 врати има сходен интериор и ектериор...че и цената е с около 15к. лв. надолу. Тя е като по-малкия брат на Инсигниата.
      За размерите,Тони е прав. Insigniata е с 19см по-дълга, 4см по широка, 8см по висока. Вътре е по-тясно. Вложените материали са по-евтини.

      Та с какво този космически кораб е повече, нито с интериор, нито с ектериор, нито разхода му е по-добър от аналога си.
      Attached Files
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Insignia, не много качествени материали...отзад като седнеш аз 1.80 опирам тавана с глава...е да ама е тъпо.
        Пускам снимки на високо ниво на оборудване СПОРТ, актуални. Волана го влагат в още 4 модела...педалите и те...една астра 4 врати има сходен интериор и ектериор...че и цената е с около 15к. лв. надолу. Тя е като по-малкия брат на Инсигниата.
        За размерите,Тони е прав. Insigniata е с 19см по-дълга, 4см по широка, 8см по висока. Вътре е по-тясно. Вложените материали са по-евтини.

        Та с какво този космически кораб е повече, нито с интериор, нито с ектериор, нито разхода му е по-добър от аналога си.
        Сега материалите били по-скапани.
        Някакъв тест ли си им правил. На каква сила се чупят при огъване въпросните пластмаси.
        Или имаш някакви сензори в пръстите.

        С тази разлика, че като седнеш в Инсигнията и интериора изглежда като две поколения по-модерен от на 159-ката.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #94
          За "специалните" материали на 159 влизаме в много сложен казус. То са топки на скоростни лостове, то са волани и т.н. Средно статистическа 159 ка на 100-120к. изглежда меко казано уморена и това за 6-7 годишен автомобил, представете си като прехвърлят 10-12 години на
          какво ще приличат
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Сега материалите били по-скапани.
            Някакъв тест ли си им правил. На каква сила се чупят при огъване въпросните пластмаси.
            Или имаш някакви сензори в пръстите.

            С тази разлика, че като седнеш в Инсигнията и интериора изглежда като две поколения по-модерен от на 159-ката.
            Приятел ти карал ли си/ возил ли си се/ тествал ли си Инсигниата?! Не ми отговаряй.
            Еми аз го направих и не останах очарован. Бутоните са пластмасови...като от разтопени химикалки. Интериора е отврат...уж високо ниво, а уредите, волана, педалите са същите както и в други 4 модела на Опел. Таблото е отлъчено за адски некомфортно, имад над 50 бутона, като совалка. Първите модели са от 2008. И няма нищо високо технологично в таблото...какви поколения.

            п.с. Затова от Опел, сега в новата Инсигниа, оправят таблото...слагат други уреди...щото предишните са страхотни ли?
            Имам вътрешна информация за модела..ето така ще е новата, която ще е модел на 2014...

            п.с.2 Дори най-скъпият кожен салон за 5000лв екстра е направен изцяло то изкуствена кожа.
            Еми моят волан на 70к км си е като нов. Нямам проблеми, нито нещо дрънчи, трака в материалите...Ако искате да търся и предоставя снимки на Инсигниа от 2008г. как е след експлатация, както споменах намира се инфо.
            При всяка кола интериора много зависи от стопанина си, как се поддържа и пази. Що се правите на ударени не разбирам. Сега аз поне изказвам факти, снимков материал, инфо от прва ръка от собственици и от сервиза в който много такива се правят!
            Attached Files
            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:29.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              За "специалните" материали на 159 влизаме в много сложен казус. То са топки на скоростни лостове, то са волани и т.н. Средно статистическа 159 ка на 100-120к. изглежда меко казано уморена и това за 6-7 годишен автомобил, представете си като прехвърлят 10-12 години на
              какво ще приличат
              Топките са проблем на всички,но след 2007 слагат по хубава кожа на воланите,виждал съм 159 на над 200К с перфектен оригинален волан,и не само една.Пластмасите няма за какво да се хванеш,освен че се боядисват трудно,самия материал е труден за боядисване.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Insignia, не много качествени материали...отзад като седнеш аз 1.80 опирам тавана с глава...е да ама е тъпо.
                Пускам снимки на високо ниво на оборудване СПОРТ, актуални. Волана го влагат в още 4 модела...педалите и те...една астра 4 врати има сходен интериор и ектериор...че и цената е с около 15к. лв. надолу. Тя е като по-малкия брат на Инсигниата.
                За размерите,Тони е прав. Insigniata е с 19см по-дълга, 4см по широка, 8см по висока. Вътре е по-тясно. Вложените материали са по-евтини.

                Та с какво този космически кораб е повече, нито с интериор, нито с ектериор, нито разхода му е по-добър от аналога си.
                Това не е най-високото ниво на оборудване !
                Заеби дилъра кво ти говори.
                Нито волана е такъв, нито седалките, нито отвън броните, калниците и т.н.
                Истинската OPC е много, ама много по-брутална кола от нашите - като минеш през комфорт да стигнеш до вървеж и прочее.



                Click image for larger version

Name:	2010-Opel-Insignia-OPC_Interior-Image-01-800.jpg
Views:	1
Size:	56.9 Килобайта
ID:	2328907
                Attached Files
                Last edited by DiStefano; d.m.y г., 12:29.
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                  Това не е най-високото ниво на оборудване !
                  Заеби дилъра кво ти говори.
                  Нито волана е такъв, нито седалките, нито отвън броните, калниците и т.н.
                  Истинската OPC е много, ама много по-брутална кола от нашите - като минеш през комфорт да стигнеш до вървеж и прочее.

                  [ATTACH]117392[/ATTACH]
                  [ATTACH]117393[/ATTACH]
                  [ATTACH]117394[/ATTACH]
                  Бате сори,ама таблото е страшна цигания с хиляди копчета,седалките са хубави,но на ТИ-то са по-добри/особено 3-а серия 159/...................................
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #99
                    Прав си за копчетата - дразнещо е много. Но тази дето я карах неотдавна аз изобщо нямах никакво време да и гледам копчетата. Просто се кефех на колата и ускорението .. а и как минава през спящите полицаи .. все едно не се повдига колата.
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • Това което си показал е Инсигниа с голям бензинов мотор първо...това е не само оптичния пакет ОПЦ, а пълната му версия, която само тя като пакет струва 12к лв.
                      Тя има различен бензинов двигател от нормалните, брони, джанти, интериорно волана има леки подобрения, както и седалките. Тези седалки се влагат в Опел Вектра ОПЦ от 2007г. Като на живо са отвратителни, по-късно мога да пусна реална снимка. На 159 има уникални версии на седалки от Ти пакет. Копчетата по таблото са малко над 50.
                      В момента дори да искаш въпросната инсигниа, я няма по автосалоните. Дилъра с който имам вземане-даване е много близък и няма да ме подведе. Лично ми дава да видя за какви ремонти влизат Инсигниите в сервиза. Като цяло всеки ден има по една такава за нещо, дребно или по сериозно.

                      ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:36 ----------

                      Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                      Прав си за копчетата - дразнещо е много. Но тази дето я карах неотдавна аз изобщо нямах никакво време да и гледам копчетата. Просто се кефех на колата и ускорението .. а и как минава през спящите полицаи .. все едно не се повдига колата.
                      Има два варианта на возене..единия е по стегнат, другия по мек, ма можеш да ги усетиш единствено извънградско...колата която тествахме беше 160кс 4х4 дизел...е на върви много, щото първо реалният и разход на колата минава 10 градско...1655кг е тежеста й. Ускорението е до 100км за близо 9сек. Нз ти какво си карал...1.8 бензиновият мотор 140кс е направо спрял...и него карах.
                      По-късно ще изнамеря снимка на тези седалки, които харесваш, на живо са много грозни...като някой болид, ще кажеш на писта ще я карам.
                      Волана, педалите, таблото са същите в Астра J 4/5 врати. Само дето тя е с 15-20к лв надолу в цената.
                      като кажете Опц, разбирайте разработена тунинг версия, както Hamaan на мерц.

                      p.s Разликата между снимките от спорт ниво и Опц линията са леко във волана и седалките...вс друго е еднакво. Разлика малко и в обработката на снимките...моите не са !!!!
                      Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:47.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • E тя Инсигния 2,0 дизел 160 коня е пак Фиат с леко пипната електроника (античип) за да не се разбере, че е същия мотор като Фиат/Алфа 2,0JTDm 170 коня Както и да е, какво сравнявате 8г модел за 10-15000лв с кола от магазина струваща 50?! Карал съм такава, много ясно, че е по-хубава, като е 5 пъти по-скъпа и по-нова. Или пак киселото грозде? И извънземна да е си е Опел - няма змия
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Направо старата 166-ца си е сърдит сом.
                          Кой обсъжда старата 166 тук? Май не говоря аз глупости

                          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение

                          Моля който е имал и управлявал и двата модела 166(след фейслифта през 2003год.) и 159 да сподели опит и впечатления.
                          rusiq86 и той за сомове говори......
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • Аз съм карал 166 с фейс и без фейс, бензин и дизел 136, 140, 150 и 175коня, с чип и без чип, също така 159 1,9JTS, както и малкия и големия дизел, с чипове и без чипове - всички са супер Сега някои от тях са по-стари коли, други по-нови, някои поддържани, други каталясали - това си е много важно. Какво има да търсим под вола теле?
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              Това което си показал е Инсигниа с голям бензинов мотор първо...това е не само оптичния пакет ОПЦ, а пълната му версия, която само тя като пакет струва 12к лв.
                              Разликата ценово между чисто нови от магазина 325 коня Инсигниа ОПЦ и 159-ка 2.4 Ти като твоята е около 10-12 000лв (алфата е по-скъпа). При така сложени нещата почти съм сигурен, че 90% от хората готови да дадат 70-80 000лв за нова кола и колебащи се между алфата и опИла, ще вземат Инсигниата (включително и аз). Просто за тия пари получаваш повече от нея...
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • rusiq86, не мога да схвана какво от това, като волана и педалите били едни и същи на Астрата и на Инсигниата? Е, и?
                                Ааа, вярно. На алфата е уникален. Уникален, защото има само един модел. Няма на кой втори модел да сложат, иначе толкова по-различния волан, който биха били направили специално за всеки един специален модел.

                                А, и че имали Опели в сервиза.
                                Забравих, че Алфа никога не се чупи и официалните сервизи разчитат само на Фиат, иначе остават без храна.
                                Ама ако вземе, че влезнат три 159-ки в сервиз, това ще е 100% посещението на всички продадени в България, сигурно.

                                А бе страхотни аргументи. Идеални направо.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X